اینجا جایی برای خوندن نیست

چشم هایتان را ببندید، نخوانده خارج شوید

اینجا جایی برای خوندن نیست

چشم هایتان را ببندید، نخوانده خارج شوید

  • ۰
  • ۰

خسته

غمگین

دلتنگ

دلتنگ

غمگین

خسته

خسته از خودم

خسته از اوضاع

خسته از بی خیالی

خسته از این حجم از بی همدمی

واقعا دلم یه همدم میخواد. یه یار. یکی که بشه بهش تکیه کرد

واقعا دلم میخواد یه خبر خوش بهم برسه

دلم یه اتفاق محکم میخواد، اتفاق خوب، اتفاق خوب خیلی گریه دار

دلم گریه میخواد. گریه ی از ته دل

دلم گریه ی روضه میخواد.

اصلا دلم گریه ی روضه میخواد

خیلی دلم گرفته.

معنویاتم کم شده. خیلی کم

پریشب بعد از 90 روز اون کار رو باز تکرار کردم. میدونم خدا ازم ناامید شد باز...

ولی خدایا تو بزرگی. ببخش مارو... ما نمیتونیم جلوی خودمونو بگیریم ولی تو ببخش...

دلم گرفته. دلم معاشرت کردن میخواد. دلم میخواد با آدما وقت بگذرونم. حرف بزنم. برم بیرون. تلفن حتی حرف بزنم...

میدونم الان چون پریودم این حس رو دارم ولی واقعا دلم خیلی گرفته...

دلم خیلی گرفته. دلم یه همدم میخواد. یه یار. یکی که دل بدم بهش، دل بده بهم...

یعنی واقعا پیدا میشه همچین کسی؟

دیگه 23 سالم داره میشه. باور میکنی؟ و من هنوز دل به کسی ندادم و کسی بهم دل نداده و هر رابطه ای بوده رابطه نادرستی بوده و تصمیم گرفتم که تمامش کنم...

باید با م.ح.ز هم همینکار رو کنم؟

اون خودش میخواد این اتفاق بیفته. قطعا...

از اخلاقش و رفتارای الانش معلوم بود که داره کم میکنه این رفتار رو...

پس دور شو. دور نشو، تو ام مثل خودش باش. تا احوال نگرفته احوال نگیر...

دیروز بعد از مدت ها چت های کامنش رو خوندم... دلم میخواست رابطه درستی بود و درست شروع شده بودو دوست داشتم درست میشد.

من خسته م. از خودم خسته م. دلم میخواد ادم درست تری میبودم. باید سعی کنم باشم...

دلم غم داره. دلم یار نداره. دلم همدم میخواد. یه هم پا...

پر از غر ام. پر از غصه... پر از دل پر...

انگار واقعا دارم بزرگ میشم. واقعا داره سنم میره بالا. اخلاقا و کارام این رو میگه...

همیشه از این سن ها میترسیدم و الان گرفتارشم. الان دارم بزرگ میشم. دارم میرسم به این سن ها...

هنوز ازدواج نکردم. هنوز بچه ای ندارم. هنوز خودم خیلی خیلی خیلی بچه م...

من هیچوقت نخواستم از خواهرم عقب تر باشم. خواستم خیلی شبیه ش باشم. خیلی.

ولی اون 22 ساله شد تکلیف زندگیش تقریبا مشخص شد و وقتی 23 سالش شد ازدواج کرد...

ولی من داره 23 سالم میشه و هنوز تکلیف زندگیم مشخص نیست...

من کار دارم؟ خب اونم داشت. من حقوق دارم؟ خب اون بیمه داشت

من سنگینم

دلم پره

خسته م

غمگینم

و نیاز به فهمیده شدن دارم...

دوستان خوبی دارم ولی دلم انگار یار میخواد. همدل. هم پا... یکی که علاوه بر فهمیدن، بخوادم. شکلی متفاوت از دوستام...

من سنگینم.

خسته م

غمگینم...

  • ۹۹/۰۳/۰۸
  • منِ تو

نظرات (۲)

:)

:!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی