اینجا جایی برای خوندن نیست

چشم هایتان را ببندید، نخوانده خارج شوید

اینجا جایی برای خوندن نیست

چشم هایتان را ببندید، نخوانده خارج شوید

  • ۰
  • ۰

عطش نوشتن

دوست دارم بنویسم.

از همه چیز.

انگار نوشتنه که به ذهنم نظم میده.

ولی نه برنامه ای دارم و نه برنامه ای میریزم.

تصمیم گرفتم تا 15 ماه رمضون تو کانالم حرف نزنم تا ببینم حرف نزدن چجوریاست.

شاید اصلا دلیلی شد هر شب بیام و اینجا بنویسم، ها؟!

به هر حال میخوام ببینم طعم ننوشتن و حرف نزدن های مدام توی کانال چجوریاست...

دارم کتاب خودت باش دختر رو میخونم و حس میکنم دارم ازش چیزهایی یاد میگیرم.

امروز بعد از دو ماه و چند روز دارم میرم سرکار و قراره رییسم باهام صحبت کنه و من یک هفته ست که از استرس ضربان قلبم زیاد شده...

پروژه طراحی ایجادم رو با موضوع جذابی شروع کردم که امیدوارم انجامش بدم در نهایت...

باید از من یاس و حرف هایی که توی خونه زد بنویسم و خب شاید این ها همه باعث بشن که من نوشتن رو شروع کنم...

 

فعلا عرضی نیست...

  • ۹۹/۰۲/۰۸
  • منِ تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی